Співробітниця Інституту к.ю.н. Aнacтaciя Тoкyнoвa взяла участь у воркшопі «Іntеrnаtionаlіzatіоn оf Ніghеr Еduсаtіоn thrоugh сurriсulа dеvеlорmеnt, jоіnt рrоgrаms аnd mоbіlіtу». Захід проходив у головному корпусі Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка 13 травня 2016 р.
Ключовими на воркшопі були виступи двох доповідачів.
Kjell Nilsson (професор університету Лунд (Швеція); координатор міжнародної політики факультету соціальних наук та координатор співробітництва з Китаєм університету Лунд; директор Європейського університетського центру Пекінського університету (Китай); керівник дослідницького проекту «Оцінювання соціальної політики: східно-азійська та скандинавська моделі перерозподілу у глобальному контексті»)
докладно розповів про можливості програми Erasmus Plus, тонкощі підготовки заявок для участі в ній, а також приділив увагу практиці університету Лунд в галузі інтернаціоналізації освіти (в тому числі подвійних дипломів) за низкою проектів (доповідач особисто курує окремі напрями даного процесу тому має відповідний досвід).
Sonja Kurten-Vartio (професорка кафедри соціальної роботи Новіа університету прикладних наук, м. Вааса (Фінляндія); координатор програми академічної мобільності студентів і викладачів у галузі соціальних наук у межах Еразмус+Глобал в Новіа університеті прикладних наук; міжнародний експерт Європейської місії в Іраку з навчання співробітників пенітенціарної системи дотриманню прав людини; член європейських місій спостереження за виборами у Косово, Албанії, Грузії, Молдові, Індонезії, Кенії, Україні та Білорусі тощо) приділила увагу можливостям дистанційної освіти, зокрема, розповіла, що її університет надає можливість прослуховувати ключові лекції онлайн для осіб, які цікавляться відповідними питаннями. Також доповідачка наголосила на тенденції посилення формування практичних навичок під час навчання, способам мотивації до навчання та дослідницької діяльності, та способам впровадження подібних підходів. Так, останнім часом теоретичні заняття все більше переплітаються з прикладними. Крім того, під час подання заяв на будь-які програми академічної мобільності необхідно бути готовим лаконічно відповісти на питання «навіщо?», «чому саме так?» відносно кожного аспекту, за яким планується робота.
Загалом відсоткове співвідношення інформації, наданої під час воркшопу, можна відобразити як 35/40/25 (загальні відомості про відповідні проекти / практика інституцій доповідачів / тонкощі та корисні поради).