23-25 вересня 2015 в головному корпусі Київського національного економічного університету, який розташовано за адресою м. Київ, проспект Перемоги 54/1, в ауд. 334, відбувся науково-методичний семінар з маркетингових досліджень. Організатором заходу виступила Українська Асоціація Маркетингу. Під час відкриття семінару всіх учасників привітала генеральний директор Української Асоціації Маркетингу Ірина Лилик.
Інститут економіко-правових досліджень представляла к.е.н., н.с. Васильчук Н.О., яка взяла участь у обговоренні сучасних проблем проведення маркетингових досліджень. Програма семінару була представлена різними напрямами, від проблеми формування вибірки в маркетингових дослідженнях, до методологій проведення роздрібного аудиту, технології Ай-трейк R&B, технології Touch Poll Т тощо.
Спираючись на світовий досвід, жодна організація, будь то виробництво чи наука, плануючи свою діяльність на довгострокову перспективу, не може розраховувати на стабільність оточуючого середовища, а тому змушена весь час адаптуватися до постійних змін, пристосовувати внутрішні можливості до зовнішніх умов. Становище в якому зараз опинилися не тільки науково-дослідні організації Луганщини, Донеччини, вимагають принципово нових форм співробітництва, і тому вищеописані обставини обґрунтовують зростаючу потребу в достовірній а, головне, своєчасній інформації ефективним засобом отримання якої є, власне, маркетингові дослідження.
Основна мета семінару полягала в обміні досвідом з питань проведення маркетингових досліджень, та обговорення проблем, які виникають в процесі збору, обробки та інтерпретації отриманих даних, а також шляхів їх вирішення.
Серед виступаючих були представники GfK Ukraine. Ця організація входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group – четвертої за розмірами дослідницької групи в світі. GfK Group об’єднує більше 130 компаній у 70 країнах світу, та здійснює повний перелік послуг з опитувань та досліджень ринків в Україні, Молдові, Білорусі. А також представники таких компаній як iVOX Ukraine, МАСМІ Україна, Millward Brown, АRМІ – Маркетинг Україна, АСНільсен Україна. Завершити повідомлення хотілось би словами з девізу Євросоюзу – «Єдність у розмаїтті»; тому єднаємося в різних напрямах розвитку, шановні колеги!